یکشنبه، تیر ۱۱، ۱۳۸۵

با تقدیم عرض سلام خدمت مراجع عظام و محترم شهر مقدس قم دامت برکاته

بسم الله الرحمن الرحیم

انه و خیرا ناصرا و معین

با تقدیم عرض سلام خدمت مراجع عظام و محترم شهر مقدس قم دامت برکاته

« ولا تلبسو الحق بالباطل و تکتمو الحق و انتم تعلمون». با استعانت از نیروی عظیم خداوند و با توکل به الله جل‌جلاله، از شما عالمان دینی و مروجان احکام قرآن تمنا داریم در مورد اتفاقات اخیری که یک مشت از خدا بی‌خبر در قم بوجود آوردند و به حریم پاک و بی‌آلایش مردان خدا و شیعیان خاص ائمه اثنی‌عشر و شیفتگان ولایت تعدی و دست‌درازی کردند و امنیت و آسایش درویشان و خالصان الی الله را بر هم زدند و به دنبال آن در نماز جمعه اعلامیه‌هایی مبنی بر اینکه خون دراویش حلال است، مهدورالدم هستند و هر کجا دیدید بکشید را در بین مردم پخش کردند، بیندیشید.

ما از شما روحانیون مقدس و مسلط به آیات و احکام قرآن می‌پرسیم، به کدامین گناه و به کدامین جرم خون درویشان حلال است؟ آیا نه این است که آیه شریفه 64 سوره آل عمران می‌فرماید:

«قل یا اهل الکتاب تعالو الی ﻛﻠﻤﺔ سواء بینناو بینکم الا نعبد الا الله و لا تشرک به شیئاً»

همه مسلمین و پیروان خود را به اتحاد و همبستگی بین جمیع مردم از فرق مختلف مسیحی و یهودی و مسلمان، علی‌الخصوص شیعیان دعوت می‌کنند. و همچنین به پیروی از قوانین رایج در نظام جمهوری اسلامی و احترام به حقوق جمیع مردم دستور می‌فرمایند. مگر نه این است که پیامبر اکرم(ص) فرمودند: هرکس شعار«لا اله الا الله» را سردهد در حریم امن مسلمين قرار می‌گیرد. آیا این خلاف دستور پیامبر نیست که مسلمان در کشور اسلامی و در تحت لوای«لا اله الا الله» احساس امنیت نکند؟ آیا شما عالمان و پیشوایان دینی می‌توانید در برابر چنین دستور جاهلانه، ضد دین و تفرقه اندازی بی‌تفاوت و ساکت بنشینید؟

آیا در سوره مبارکه حجرات نفرمود: « انما المومنون اخوﺓ فاصلحو بین اخویکم و اتقوالله لعلکم ترحمون». آیا طبق این آیه شریفه، مسلمین برادران یکدیگر نیستند که باید بین آنها صلح و دوستی برقرار کرد؟ ما از شما عالیجنابان محترم می‌پرسیم، آیا ما بدعت‌گذار هستیم یا مدعیان از خدابی‌خبر که درست برخلاف نص صریح قرآن حکم می‌دهند و حکم جاهلانه خود را لازم‌الاجرا می‌دانند و نادانان را به برادرکشی دعوت می‌کنند؟ آیا در طول ادوار مختلف تاریخ بی‌آزارتر و مخلص‌تر از درویشان دیده شده است؟ صوفیانی که همواره مورد تائید و مدح مردان بزرگ تاریخ و عارفان برجسته بوده‌اند. در این زمینه به کتابهای جامع الاسرار و مجمع الاسرار در اوصاف صوفیه و همچنین به کتاب تشویق السالکین و مستند السالکین علامه محمد باقر مجلسی و در تفسیر سوره حمد امام خمینی در معرفی علمای اسلام از صدر اسلام تا امروز، کتاب جلوه‌های معلمی استاد مرتضی مطهری و محیی الدین عربی و سلطان علیشاه گنابادی مراجعه بفرمائید. بنگرید چه دسیسه‌هايی پشت صحنه است و چه دست‌هايی برای از بین بردن اسلام ناب و منفورکردن چهره روحانیت در کار است که تا اين حد موذیانه و ظریف ایجاد فتنه و اختلاف میکند؟

ما از شما مفسرین و مدرسین قرآن تقاضا داریم برای برقراری اتحاد و برپایی صحیح احکام قرآن تدابیری بیندیشید و اقدامات لازم و جدی را مبذول بفرمائید.

« حسبنا الله و نعم الوکیل نعم المولی و نعم النصیر»

من الله التوفیق

با احترام فراوان جمع کثیری از درویشان و شیعیان امیر المومنین(ع)

آدرس تهران: ضلع جنوبی پارک شهر- چنب پزشکی قانونی حسینیه امیر سلیمانی